Fra praktikant til HR-chef på syv år
I 2012 startede Nadia Noes Johansen i praktik hos DanHatch som en af virksomhedens første praktikanter. Da praktikforløbet var slut, fortsatte hun i DanHatch på deltid, mens hun gjorde sociologistudiet færdigt. Herefter arbejdede hun som HR-konsulent i virksomheden indtil februar 2019, hvor hun blev HR-chef i DanHatch Denmark.
Når Nadia kigger tilbage på sin karriere i DanHatch, lægger hun særligt vægt på de mange muligheder hun har fået – både for at udvikle organisationen og sin egen faglighed.
”Forestil dig at være helt nyuddannet og få at vide: Det her er dit område, du kan forme det, som du har lyst, og du kan prioritere opgaverne, som du mener er bedst”, fortæller Nadia.
Nadias første opgaver som færdiguddannet var blandt andet at udvikle et koncept for kompetenceudvikling, at sparre med ledere og at understøtte et sundt og sikkert arbejdsmiljø. Siden da er hendes ansvarsområde vokset støt, og i dag er hun ansvarlig for HR i hele DanHatch Denmark.